Bety evet zaten belirttim 5 ay olmasına rağmen kafama takılıyor diye:) ben hep normal doğum istedim bebeğimle birlikte odaya girebilmeyi ve son hafta birden seseryen olacak dendi.
sezeryen sonrasi 7. Gun herkes iyileşirsen benim sol tarafımda (kesigin bittiği yerde ) asiri yanma oldu içimde biri çakmak yakıyordu sanki. Herkes ozamanlarda iyileşmeye başlarken ben adım atıp kızımı yatağından alamıyordum. Ağlayarak yürüyordum eşim banyo yaptırıyordu en son hastaneye gittik detaylı bir usg yapildi ve cok az yarım milim kadar su kalmis içimde oyuzden demişlerdi sebebi Omu gerçekten emin değilim ama o lohusa halimle tekerlekli sandalye ile hastaneye girmiştim. Sabah aksam 12 adet igne vuruldum ve su kendiliğinden gecince acım dindi . Su fazla olmadığı icin müdahale edemediler cm
olarak daha buyuk çıksaydı alınabilirmiş oyle söylenmişti ozaman.