Adoskom Merhaba kızlar, yorni uyku tulumumuz var ama içine nasıl giydireceğim konusunda çok kararsızım. Odanın ısısı değişken. 21-24 arası. Uyurken 23 küsür oluyor gece 21.5-23 arası oluyor. Yardımcı olursanız çok sevinirim ❤️