Beyban Kizim 1 yaşında daha yürümedi. Boluda oturuyoruz kar yagisi oluyor genelde. Simdi sorum su ki ilk adik ayakkabisi olarak ne alayim ? Bilegini saran bisey alicam ama Bot mu bakayim spor tarz mi hangisini önerirsiniz?
benkullanici07 Beyban 1 yasindaysa bot onermem ben ya. Zaten bebekler 4 yasina kadar düz taban oluyor saglam su gecirmez bi ayakkabi alirdim 1 yasindaki bebegin yagmurda suda yuruyecegini sanmam ama siz bilirsiniz genede🌸
BuzluKahve Beyban Ben bir tane spor ayakkabi aldim. Bir tane de bot alacagin decathlondan kar ve yagmur icin.
iki_prens_annesi_ Beyban vicconun converse modeli var deri bot gorunumlu bilekten ogluma aldim cok memnunum oglum 1 buvuk yasinda ama 15 aylikken yürüdü
brnidldfn Daha kolyy ve rahat yürüyebilmesi için bileksiz ayakkabı tercih etmenizi öneririm zaten çok fazla bot giyeceği bı durum olmaz bence
Beyban brnidldfn yaa genelde bilekli olanlara daha iyi diyorlar ama botj ayagi usurse diye dusundum acikcasi
brnidldfn Beyban zaten nereye gideceksiniz ki bebekle y arabayla gidiliyo ya da battaniye oluyo illaki sonuçta hep çıplak olmayacak ayağı