Btlbyza
mom54546
Hic de erken degil. Ben 6. Ayindan itibaren hiç püre yapmadım. Her seyi buharda haslayip eline verdim parmak boyutunda, kendi yedi. Hem de sadece iki disi vardi. 7. Ayini bitirdiginde kirmizi ete gecti. Pirzola yiyordu. En bastan alistirinca oluyor yani.
Bizim ailede tam 6 yasina kadar blenderdan püre yaparak beslenen bir cocuk var. Sürekli blendera alistigi icin yutagı da gelismemisti.
O yüzden yavas yavas eline bir seyler verin, birakin kendi ağzına götürsün.