Kubrardvan Efeefe52 Şimdi baktım fiyatları aynı neredeyse peki fazlamı kalın yani normal kasım ayı için falan kullanılmazmı terletiyormu bide ? Çok beğendim :))
Kubrardvan Rules bende geçen sene ebebekten almıştım fakat bu sene hem model hemde kalınlığı tatmin etmedi
Efeefe52 E_doga deichman yazmışım ama decathlon olacaktı de ile başlayınca devreler yanmış bende 😂 Bi bakayım internetten tekrar
Efeefe52 E_doga tam markası yazmıyor ama bebek kayak tulumu diye geçiyormuş kaç kez makinede yıkadım hiç birşey olmadı hala ilk günkü gibi sitesinde şu an 245 TL olmuş dolap uygulamasında falan daha uyguna bulabilirsiniz belki
Efeefe52 E_doga hahahah valla uyku sersemi orasını çok anlamamışım ama o dediğiniz markayı duymuştum kaliteli diye biliyorum onuda
Kubrardvan Ah_neredeee_vah_neredeee Ca Türkiye’den çekilmiş sanırım ne zaman almıştınız Türkçe sitesi yok az önce baktım Türkiye’den çekildi yazıyor anlamadım
Efeefe52 Kubrardvan altına çok kalın bişe giydirmediğiniz taktirde kullanılabilir. Biz geçen sene kullanmıştık.