Elizbalim07 benimde yara olmuştu hemde çok kötü durumdaydı ağlayarak emziriyordum hatta emziremiyordum :( gögüslerim taş gibi olmuştu çok ağrıyordu hastaneye gittim sağdırmaya ama çok şükür ki ordaki bi ebe sayesinde birgünde kurtuldum kantaron yağı ve zeytinyağı karışımı satılıyor eczanelerde onu aldım silmeye gerek yok dediler ama ebe sil dedi bide yapar mısın bilmem ama soğan koy dedi ebe soğanı ortadan ikiye böl buzlukta on dakika beklet gögüslerine koy ve emzirmeden önce gögüslerini yıka dedi benim gögüslerim çok kötü durumdaydı ben birgün dinlendirmek zorunda kaldım o yüzden mama verdim inanır mısınız birgünde geçti eğer ihtiyacınız olursa diye yazmak istedim aklınızda bulunsun kullandığınız ürün zararsız bile olsa muhakkak yıkamanızı öneririm :) iyi geceler