2minosprenses yok canım estağfirullah. Dinlemeyi severim ben. Ya aslında bende düşündüm bunu. Yazın kanguru ile çıkıyorduk birlikte ama kışın burnundan alır mı diye düşündüm. Herşeyi hazırladım birlikte çıkmak için. İşte dede şemsiyesi , kalın yünlü kapşonlu hırka, kışlık çift taban çorap , ayakkabı , yünlü kalın eşofmanlar. Herşeyi şimdiden aldım koydum sırf bu yüzden birlikte çıkarız diye. Ama burnundan alır mı şimdi onu düşünmeye başladım 🙁🙁