Serife_oykumm herhangi bir hastalığı yoksa ve endişeniz varsa nörolojiye sorabilirsiniz, çocuk gelişimciler test yapıyorlar, bazı durumlarda genetik faktörler de etkili. Misal oğlumda epilepsi var, konuşma dahil herşeyini etkiledi. O yüzden biz o aylarda konuşmasını beklemiyoruz konuşursa da çok mutlu oluruz. Ama bazı örneklerde de hiç bir rahatsızlığı olmayan cocuk 3 yaşında konuşabiliyor. Her cocuk kendine özel. Kafanıza takılıyorsa doktora gösterin derim