Rehoo kızımda kulağıyla çok oynuyordu. Hatta kontrolde doktoruda görmüştü. Kulak ağrısı olsaydı bana rutin kontrole gelene kadar acile koşardınız dedi. Kulak enfeksiyonlarında çok ağrı olduğu için bebek hiç durmaz ağlarmış. Zaman zaman elleri kulağındaysa, gece ağlayarak uyanmaları varsa dişten oluyormuş.