Ya Allah askına bana bu süreç normal diyin kafayı yemek üzereyim gece 100 bin defa uyanıp ağlıyor daha önce hiç böyle değildi 😒😒😒😒hayır aç mıdır ondan mı ağlıyor diye kalkıp süt yapıyorum yok onu da içmiyor altına bakıyorum temiz e peki be bu niye böyle ya bi agresifleşmeye başladı valla umarım bu sadece bu aya özel bi durumdur yoksa işim var 🤷🏼♀️