Deryasami150819 Mrb arkadaşlar 1 ay 1 günlük bebeğim. Eşimle ben dini nikahliyiz. Kimlik çıkartacağız, malum baba soy adını alacak ilk notere mi gitmemiz lazım??? Bilginiz varmi?
2prematureannesi Deryasami150819 baba doğum belgesini alıp nüfus müdürlüğüne gidecek bildiğim kadarıyla orda yardımcı olurlar zaten
Deryasami150819 BuzluKahve yaa tesekkur ederim, bu bizim aklımızda hoc yoktu çok sağ olun. Olur yaptırırız. Evliydik zaten ama ailevi sebepten dolayı boşandık. Dinen hala evliyiz. Fikriniz için teşekkür ederim 🌼
38-ruyam Deryasami150819 baba doğum belgesini alıp nüfus dairesinden cikarsin hemen 2 3 gün içinde gelir
UraSsmom Deryasami150819 Dini nikahlı olunca anne soyadıyla kaydolmuyo mu ya çok alakasızım ama bu konulara bizim komşu öyle yaptırmıştı sanki.
Ulku_06 Deryasami150819 Konuyu merak ettim ve Google ye sordum Evlilik dışı doğan çocuk noterde düzenlenecek tanıma senedi ile babası tarafından tanınmaktadır. Bu işlem yapıldıktan sonra tanıma senedi ile nüfusa gidilir ve çocuk babanın nüfusuna tescil edilir. Baba bizzat nüfusa giderek kayıt sırasında da çocuğu tanıyabilir…8 Tem 2020
[silindi] Deryasami150819 resmi nikahınızın olmadı bi adam dan neden cocuk yaptınız lütfen biraz kendinizi düşünün ya
Girlmomsss Deryasami150819 resmi nimahi yapin hemencecik sonra gidin mis gibi nufusa kaydettirin bebeginizi. Engeliniz ne ki yani?
[silindi] UraSsmom aayy canımm kadın ilk kendini nikahlı kocasını üzerine alsında cocugu kalsın yaa ay valla sinir oluyorum nikahsızlık.nedir ya 2021 olmuş millet halaaaa nikahsız cocuk yapıyoo dini nkah kadar resmi nikahda önemli
kenankaan Noname21 adam resmî olarak başkasıyla evlidir, bu da ikinci eşi olabilir. Biz burada şaşırıyoruz ama inanın o kadar çok ki… maalesef dini nikahla olunca hakkı hukuku bile olmuyor onun da farkında değil kimse
gocebebirbayan Mrv38 aynen öyle. Nikah boş yere yapılmıyor. Kadının işine yarıyor en çok devlet boş yere nikah kıymıyor ya. Ayrıca adam şuan bekar görünüyor ya. Ben olsam kabul etmem asla bu şekilde. Şaka gibi yani