Mom622626 merhabalar , geçen hafta aynı durumu yaşadım akşam ateşi çıkmaya başladı hafif hafif daha önce hiç çıkmamıştı (11aylik) sagik ocağına götürdüm hemen dış olabilir dedi çünkü boğaz da cigerlerde birşey yoktu burnu da akmiyordu kesin diş dedi dolven verip gönderdi 1 gün bekedi düşmedi 3.gun içime sinmedi çocuk doktoruna göturdum çünkü asla ateş düşmedi dişe benzemiyorsu normalde çok istahlidir 3 gün sadece emzirdim hiç bir şey yemedi ilacı veriyordum etkisi geçince 39.1 e kadar yükseliyordu. Enfenksiyondan şüphelendi doktor fakat 3.gundu ateşi çok yüksek olmadığı için o an kan testi yapmadı yükselirse gene acile gel yaptır demişti o gün 37lerde seyretti ateşi 4.gun vücudunda döküntüler çıktı ateş tamamen bitmişti meğerse 6.hastalikmış doktorlar da hep enfenksiyonla karıştırıyormus ateş bitince vücutta döküntüler çıkınca anlaşılıyor bu hastalık eğer böyle belirtiler varsa 6.hastlik olabilir korkmayın tedavisi ve ilacı yok ateşini kontrol altında tutmak gerekir sadece ..