Kapatıp açmak daha fazla etkiliyor faturayı. Çünkü içinde ısınan su kapatınca soğuyor. Açınca tekrar sıfırdan ısıtmaya çalışıyor. Ama kısık ayarda sürekli yandığında daha az çalışmış oluyor. Benim mutfak peteği haricinde hepsi kısık ayarda tüm kış yanar. Salonda 2 tane, yatak odası 1, çocuk odası 1, havlupan 1 tane.