Sedaazra canım süt yetersiz diye bişey yoktur psikolojikmen kendini bozma sütün gerçekten gelmez kendini her zaman adapte et sütüm geliyo diye gelir inşallah ayrıca bebeğine zorla ver memeni çünkü minik oldukları için yorulurlar hemen o emdikçe açılacak damarların gelicek sütün bende yaşadım mama verdi yeni doğdu alamadı göğsümü ama zorladım hiç pes etmedim şimdi 1 aylığız daha 5 defa mama vermişizdir çok şükür emdikçe açıldı damarlarım sıkma canını düzelir 😊