Glsm11 Oğlumu 4 gün önce sünnet ettirdim 4 tane dikiş atılmış alt kısma dıgru üst taraflarında dikiş yok o kısımları lazer ile mi kapatıldı? normal mi ben her tarafı dikişli olucak sanıyordum
Rabia_solmaz Glsm11 Kac aylık canım bizde ettirdik üstte de var ama çok görünmüyor alta ette daha fazla var sanki
mysweetbaby Glsm11 biz de 5 gün önce olduk bende sadece altta var sandım.ben dikişleri göremedim ama etin büzgüsünden anladım üstte hiç belirti yok hatta sadece alttan dikiyorlar diye düşünmüştüm orda et fazla zaten sizde de öyle mi?
Glsm11 mysweetbaby evet bizde de öyle netten baktım şimdi çan sünneti deniliyormuş ne kadar sağlıklı bilemedim ilerisi için