Kızım 3 aylık saha 2 hafta önce bir grip atlattık dün bugün yine hapşırıyor öksürüğü var burnunu sürekli temizliyoruz serum fizyolojikle ama genzi hala dolu gibi hırıltısı var bizim gibi olan var mi önerilerinizi bekliyorum..☹ ve hastalığından sonra dikkat edeyim diye hiç evden çıkmak nerde nasıl üşüttu o da merak konusu 🤔