Erkek_Anesi59 Sevgi20 ben oldum doğumdan 2 ay sonra ilk doz şimdi ikinci dozu olcam ilkinde sadece hafif burun akıntısı ve baş ağrısı yaptı grip gibi bakalım ikinci nasıl geçecek😲