Biz eşimle eğlendiğimiz günden beri hic korunmadik eşim cok istiyodu çocuğumuz olsun hamile kalamadim evliligimizden 6 ay geçti doktora gittim o zamn doktorda öğrendim polikistik olduğumu ayni zamnda 9 cm büyüklüğünde de baska bi kistim varmış zor ama yaşın küçük 1 sene dolsun ondan sonra bakariz dedi baska doktor yine buna benzer bisey dedi bi baskasi eşine de test yapalim dedi spermiogram testi yapıldı normal cıktı herşey kafami dagitmak oluruna birakmak icin sonra ben zayiflamaya karar verdim doktor tavsiyesi ile 4 kilo verdim cok akintim oldugu icin sogan kürü yapmaya basladim tavsiye üzerine 1 hafta sonra regl oldum ama normalde 10 gun yogun kanamam olur 3 gün hafif kanamam oldu belim de cok agriodu ben agri kesici icmeden önce test yapiodum hep korunmadigimiz icin majezik iciyorum çünkü yaptım test ama bakamadim kapi caldi banyoya makinenin altina attim testi bakamadan komsum gelmişti kave falan ictik ben testi unuttum esimin gelmesine bi kac saat var aklima geldi baktim pozitif inanamadim dedim bekeldi test ondandır esime gidip test alalim nöbetçi eczaneden dedim gittik aldim 5-6 tane hemde hepsini yaptim negatif cok üzüldüm eşim de öyle ertesi gün dedim kan vericem ben kendimi hamile hissediyorum verdim bi sonraki gun eşimle almaya gittik testi pozitif dedi doktor sevincten havalara uçtuk 2 sene sonra oldu iyiki de oldu bal kızım ama cok yol katettik hop oturup hop kalktim hep kese gözükmedi dış gebelik olabilir dediler 6 haftalik olmasina ragmen geriden gelio küçük dediler erken dogabilir dediler 38.haftada aniden suyum geldi ve doguma alındım rabbim isteyen herkese nasib etsin bu duyguyu 💕💕 baya uzun olmuş icimi döktüm resmen hakkinizi helal edin