Brncyrgn 3 aylık bebekte beyaz akıntı olurmu hiç lütfen bilgi veririmisiniz Kontrole gidecegiz öncesinde sormak istedim
Dogam41018 Brncyrgn ilk aylarda normalmiş. Dr umuz bize hormonal gibi bişeyler demişti tam hatırlamıyorum ama endişelencek bişey yok
010203 Brncyrgn canim 3 gün önce bu şikayetten dolayı 4 aylık kızımı doktora götürdüm ve kür aldı test yapıldı dün öğrendik sonucunu ve bakteri üremesi var dedi ve antibiyotik başladık hepsi malesef masum olmuyor bence doktora götür ve için rahatlasın
Dilasanaz Brncyrgn bdnim kizimda hem akinti ve icinde kan gbi kirmizi bisey vardi o kadar korkmuştum doktor normal dedi oluyormuş kiz bebeklerde