5 aylık bebeğim sürekli kucakta dolaşmak istiyor. Hayır bide oturmayın diyor gezin evin içinde bende etrafı bi keşif edeyim diyor resmen 😂 sinirlerim bozulmaya başlıyor bu duruma anlıyorum oda haklı ama kolumda derman kalmıyor 😔 biraz mama sandalyesinde vakit geçiriyor eee birde diş çıkarıyoruz sormayın halimi 😭 geçecek bu günler diyerek teselli ediyorum kendimi🤲🏻 Ama bu kucak olayını yaşayıp çözüm bulan var mı ? Gerçekten işlerimi bile zorlanıyorum artık yapmaya.