BalkizimBaloglum2 Kuzenim ve annesi gecen hafta aniden bize geldiler eve almamazlik yapamadim dün test yaptırmış bugün sonuç pozitif çıkmış yarin 1 hafta oluyor geleli bulaşsaydi belli olurmuydu yoksa daha çıkarmı bilgisi olan yazabilirmi 🥺
Name123 BalkizimBaloglum2 temaslı da 3 günden sonra belirti gösteriyor ben bilerek çıkmış olsaydı şimdiye çoktan sizde de belirti gösterirdi bir hafta olacak diyorsunuz çıkmaz ins bundan sonra da çok geçmiş olsun
Ogulcan BalkizimBaloglum2 geçen hafta yazmışsın canım 1 haftayı bulduysa belirti verirdi mutlaka bizde 15 günlükken kayınpederimden geçmişti bize çok şükür atlattık geçti gitti inşallah sizde çıkmaz
bchsnt BalkizimBaloglum2 içini ferah tut ben coviti cok ağır geçirdim ama Allah’a şükür bebeğimde hiç belirti olmadı. Zordu ama olabildiğinde uzak kaldım bebeğimden maske ile emzirdim elimi devamlı sabunladım her dk maske değiştirdim. Sonuc olarak ben ağır geçirsem de bebeğime hiçbir belirti olmadı şükür