Sezgiesma 4,5 ay önce doğum yaptım ayaklarım çok agrıyo özellikle sabah yataktan kalkarken benim gibi sorun yaşayan varmı yada öneriniz varmı nasıl geçer
Ozooo Sezgiesma aaa ondan mi agriyormus ben oturduğum yerden kalktığım zaman bi afallayarak kalkıyorum ayaklarım basmıyor
Smryna Sezgiesma allah allah bende spinal anestezi oldum. 17 Ay once hic oyle bisey olmadi bende ilk bir yıl belden yediğim iğne yeri ara ara agriridi oda geçti. Romatizma falan olabilir mi acaba? Veya bende var belki o yüzden etki de etmemiş olabilir ağrılar karışmıştır 😅
Sezgiesma YagizAlim268 neden acaba bana söylenen kiloyu ayaklar taşımıyo ondan dedi doktor 52 ile hamile kaldım 76 ile dogum yaptım şuan 62 yim ama hiç azalma olmadı agrıda hala
YagizAlim268 Sezgiesma bana da vitamin eksikliği dedi hoş o zmaan ilk aylardı şu an hala geçmesdi bir 10 dk falan yürümede zorlanıyorum ayak altıma kadar ama nedenini bilemiyorum 🙄