tekgamzelimm Kızlar kızım dün aşı oldu bexsero 1. doz ondan sonra çok huzursuz oldu, aşıdan mi olmuştur yaşayan var mı bizim gibi. Kızım uyumak istemiyo 13 ay 20 günlük
Csknozge tekgamzelimm evet hem aşı hemde merhaba 4 ay atağı malesef biraz uzun bir süreç ama geçiyor merak etmeyin birazcık sabır 🌸
kenankaan tekgamzelimm bexero yapıyor, bizim huysuzluk nerdeyse 1 hafta sürdü. Kolay bir aşı değil. Calpol verin rahatlatır biraz, ateş takibini ihmal etmeyin geçmiş olsun
Deletedmom_14 tekgamzelimm muhtemelen asidandir. Bizde de ates, huzursuzluk yapmisti. Doktorumuz da soylemisti zaten ates, huzursuzluk ve istahsizlik yapabilir diye. Biz ayni gun hem bexsero hem de nimenrix olduk.
tekgamzelimm Csknozge 4. ay atağını dibine kadar yaşadım canım kızım 13 aylık yanlış okudun sanırım 🤭🤭
tekgamzelimm kenankaan Bir hafta mi 🤦 ahhh bilsem yaptirmazdim kızım bronşiti yeni atlattı keşke bir hafta daha bekleseydik ya tüh yavrumun canı yanacak gene 😔😔
tekgamzelimm Deletedmom_14 20 gün önce nimenrix oldu onda hiç böyle sıkıntı olmamıştı bu baya ağır sanırım 😔
Gunsss tekgamzelimm calpol verin mutlaka oğlum da 2. Gününde çok huzursuz olmuştu bacak ağrısı yapıyormuş hemşire söylemişti
kenankaan tekgamzelimm aslında hasta olduysa toparladıktan sonra yaptırmak lazkm yoksa aşı daha ağır geçiyor
ikizlerinannesi2985 tekgamzelimm takip edin bakalım. Bacakta şişlik te olabilir. Buz aküsü koymuştuk biz biraz, doktorumuz öyle demişti. Aklınızda bulunsun sizin de🌸
tekgamzelimm ikizlerinannesi2985 Bizim doktorumuz da masaj yapmamı ve kolonya sürmemi istedi, evet şişti orası hafif de sert
UraSsmom tekgamzelimm Bizim hiç bi değişiklik olmadı bexerodan sonra ama normalde de çok şükür aşılardan sonra normal olur herşey
Byt28 tekgamzelimm ahhhh sorma ahhh. 14 aylığız ilk dozu olduk. O gece 100 kere uyandı ağlayarak huzursuzlanarsk. Kolu çok acıdı. Aşı yeri kızardı. Kafası bğtğn gece yandı. Vee sürpriz aşı alerji yaptı her yeri alerji oldu egzama oldu 🤦🏻