Ankakusu35 ilknur_acr94 geçen hafta benim kızda aynıydı cıs aa ayıp ısırılmaz ama annecim diye diye bu hafta unuttu şükür
_AysEymen78 ilknur_acr94 Aynısını bende yaşadım hiç tepki vermedim karşılık verince yada bağırınca oyun sanıyor gülüyordu oğlum.. sessizce yanından kalktım yada kucağımdaysa yere indirdim sonra yapmadı
Yagmuurr ilknur_acr94 Yaa benin oğlum 8 aylık göğsümü kanattı hep parçaladı zaten hiç emmiyor denicej kadar az sadece geceleri idarelik oda paramparça ediyor 😂🤦🏻♀️
Smryna ilknur_acr94 bebeklerin 3 yaşına kadar ısırma ve vurması normal karşılanan bir davranmışmış. Kendilerini ifade etmeye başladıklarında 3 yaşına doğru kendiliğinden gecebilicek bir davranmışmış 😇
irva ilknur_acr94 Yok yok oyun oynasınlar baska bır sey degıl.Tepkı vermeyeyım dıyorum bazen oyle ısırıyor kı ay deyınce de guluyor sonrası gelıyor zaten.😃😃😃