İyi gecele kızlar, öyle yorulduğum bir konudan bahsedeceğim ne olur fikir verin, kızım saçımla oynamak uyumak istiyor sanırım uykula bağdaştırdı bunu.
Yavaştan bıraktırayım diyorum çığlık çığlığa ağlıyor uyumuyor 😔 Yaklaşık 2 aydır falan böyle öncesinde yoktu.
Aynı dertten muzdarip Ya da önerisi olan var mı?