ArdicEge Merhaba bizde 3,5 aylıkken lokal anestezi ile dikişli sünnet yaptırdık bende çok korkuyordum ama korktuğum gibi olmadı çok rahat geçti sünneti sonrasında 1 gün ağladı çok 1 haftaya iyileşti sünnet sonrasında bolca krem , karton bardak ve bir numara büyük bez kullandım