1 hftasi var 15 ayını bitirmek üzere kızım 2 haftadir hiç bsey yemiyo yediremiyorum birden bire iştahtan kesildi daha yeni yürümeye başlaması yemesini sizce etkiler mi bu 2 hfta içerisinde emmeyide bıraktı zten oncesin de tek göğüs emmiyodu geceleri de cicibebe veriyodum doymuyodur diye smdi hiç bsey kabul etmiyo napabilirim bunun için iştah şurubu kullanan var mı aranizda ?