Arkadaşlar oglum 3 yaşıcak ve hala konuşamıyor yani derdini anlatamıyor hım hım hım diyo sürekli bide gelişmiyor sürekli hasta oluyor orzax balık yagı vitamin şuruplarını kullandım anlamıyorum bir türlü düzen tutamadık çocukları geç konuşan oldu mu ne gibi sorunlarla karşılaştınız bide ikinci sorum 1 yaşında oglum prematüre dogdu çok hırlıyor doktora götürdüm bronşt deil dedi ilaç yazdı ama hala geçmedi ne yapmam gerek böyle bir olayla karşılasan varmı doktor önerisi filan