Yarın kızım tam 16 aylık oluyo 2-3 gündür gündüz uykusunu odasında yaptırmaya çalışıyorum her zamankinden fazla uğraştırsada uyuyor bu gece orda uyumak istediğini gösterdi ama uyumadı ben de yanımda ki park yatağa aldım şimdi size sorum acaba park yatağıyla mı ilk odasına alıştırayım yoksa montesori yatağıyla mı hiç park yatağını koymadan ? Nolur bi el atın çok zordayım😬😬