Semire Hanımlar 11 haftalık gebeyim ama kasiklarima sanci giriyor düzenli şekilde bir saniye sürüp bitiyo yanlarimda aşağı kısımda değil. Erken doğum yaptığımda sancim orada olmuştu düşük tehlikesi olabilir mi
Selinglr Semire sanmıyorum o dönemde kasık agrısı cok normal diye hatırlıyorum ama tabi bir tekrar göruşun doktor takibinde kalı
Nurbebek23 Semire bende kasık agrısı yaşamıştım. Doktorum normal demişti. Ama siz yine de doktorunuza sorun. Bende uzun süre devam etmişti