kenankaan Ozgeayazbora sinovac oldum 3 doz herhangi bir yan etki yaşamadım, genelde biontech etkiliyor olanları, o da herkesi değil. Aşınızı olun, geciktirmeyin önümüz kış iyice yayılacak gibi duruyor hastalık
Eymen21 Ozgeayazbora biontec oldum sadece kolum aşı olduğum gecesi ve Bi gün sonrası çok sızladı daha sonra sızlaması geçti
Damlalala Ozgeayazbora 2 doz biontech oldum doktorum seçme sansı olursa biontech seçin demişti 2 dozda da sabaha kadar gram uyku uyutmamıştı kızım o yüzden aşının etkisi oldu mu olmadımı bilemiyorum zaten zorlayıcı geçen 2 gece sağolsun 😊 ama kolda ağırlık sızlama falan bunlar zaten bir penisilinde bile oluyor. Normal yani.