Merhaba Hanımlar öncelikle Hayırlı Kandiller. Tavsiyenize ihtiyacım var. Travel sistem bebek arabası kullanıyorum ama artık çok yoruyor katlanması ayrı dert taşıması ayrı dert açıkçası çok heves ederek aldığım arabadan çok pişmanlık duydum oğlum 18 aylık oldu baston arabaya geçmek istiyorum kullandığınız baston arabadan memnunmusunuz nereden aldınız markası nedir