İyi akşamlar herkese 🐥 42 günlük taze anneyim . Bebeğimi devamlı emziriyorum gece hiç mama vermiyorum ama gündüz sabah öğle akşam toplam 3 kere 30 cclik mama veriyorum bu saatlerde 1 kere daha 30 cclik veriyorum 4 kere oluyo yani aradada emziriyorum devamlı tabi sizce normalmidir sizler nasıl veriyosunuz çokmu veriyorum az mı bilemedim kaynanam yanımda o devamlı çocuk aç diyo sinirlerimi bozuyo 😬😅