Evet Sevgili Anneler kızım 3 yaşında ve saçımı kaşımadan uyumuyo ilk zamanlar bişi demedm ama suan kaşırkan ağzına alıyo biliyorum farkındayım ıyı bişi değil
Acaba bunu yaşayan oldumu geçiçi birşey mi yoksa böyle mi gider
Siz dede varmı böyle seyler bazen kızıyorum dokunma die ağlıyor
Tırnak yiyordu bırak tı suan yine yiyo
Özelikle sinirli olduğu zaman 😐😑