kızlar selam bebeğim 3 ay 7 günlük ilk dogudundan beri bim in bezini kullanıyorum çok memnunum 1 haftadır 4 numaraya geçtik ama bez sürekli yanlardan kakasını sızdırıyor ve badileri kirleniyor . tam kilosuna göre 4 numara ama neden böyle oluyor olabilir