iyi akşamlar bayanlar… 3 aylık bebeğim var bu akşam çok ilginç bir şey öğrendim bebeğim hıçkırıyordu ve kayınvalidem hıçkıran bebeğin altı yaştır bu bi belirtidir dedi bende hıçkırmasınmide genişlemesi yada gazının olması anlamına geliyor dedim ama kayınbabamla ikisi benle iddilaştılar resmen altı ıslakmış böyle birşey duydunuz mu sizde hiç