asiltonunmommysi evet bende böyle düşünüp tam 8 9 ay salladım ama iş 6.aya gelince diş sancıları başlayınca gece kalkıp 2 saat 3 saat sallamak gerekti. Hastalandı aynı, hatta sonra alıştı gündüz uykularında hep ayağımdaydı ne işimi yapabildim ne uzanabildim. Hele ki dönüp emeklemeye başlayınca aman Allahım tut ayağında tutabilirsen. Yani karar sana kalmış, 2 dakika sallar bırakırım uyumazsa ısrar etmem, sadece uykuya geçene kadar dersen belki olur. Ama benim kızım 6. Aydan sonra ayağımdan inmedi