QueenOfDisaster evet öyle sebebide şu aslında biraz özet geçeyim ama ne kadar özet olur bilmiyorum biz eşimle kaçarak evlendik ben babamlarla küstük kactigimiz için eşime çocuğumuz olursa barışmak amaçlı yada baristigimizda ilk çocuğumuzun ismini babama koydurmak istiyorum dedim oda ses çıkarmadı kabul etti babam efe istedi oturduğumuz sokakta efe çok var diye annem yiğit koyalım yiğitefe olsun dedik kabul etti şimdide ilk ismi benimkiler koymuş diye ikinci çocuğun isminide annesi koysun istiyor oğlumda mirsad istediler ben beğenmedim diye istemedim bi şekilde dediğimi yaptırdım bunda da rest çekiyorum bende ama bakalım kimin inadı tutacak cinsiyeti daha bilmiyoruz ama kız Asel istiyorum erkek içinde Alperen düşündüm fakat eşim annesi ne isterse onu istiyor kızda ada demişti güzel ama anlamı olmayan bir isim oda benim için