14 aylık emerek uyur. Bıraktırmayı düşünmüyorum. Emince huzur buluyor öylece uykuya dalıyor. Evet zor oluyor her zaman emzirmek istemiyorum ama sonra da kıyamıyorum anne diyor. Memeyi işaret ediyor ya da emme diyor. 😊Sonuçta sonsuza kadar emmeyecek illaki bir gün bırakacak. Böyle gidiyor bakalım şimdilik. 😁