Merhaba herkese yeni 17 aylık olduk yemek kendi yiyor mu uyku düzeniniz nedir neler yapabiliyor yapması gerekiyor acaba vitamin v.s birşey kullanıyor musunuz bu zamana kadar iyi geldik vallahi aynı dönemde olan arkadaşlar genel duygularını yazarsa sevinirim ben karisigim işe dönmek istiyorum seneye fakat bir yanım bakmakta istiyor oğluma kendim. bazen sıkılıyorum bu rutinden bır yandan şükrediyorum değişik sizlerde genel yazarsanız çok sevinirim… Bir de oğlum halıya uzanıp uyuma pozisyonuna geçiyor arada halsizligo yok ama bir süredir böyle kendi odnup uyumayı öğrendiğinde beri normal midir genel sizlerinde yorumlarını okumak için sabırsızlanıyorum…