İyi akşamlar kızlar bi sorum var. Bebeğim 6.5 aylık tattırdığım yiyecekleri sadece kendi yemek istiyor daha doğrusu eline verince yiyor aynı yiyeceği çatalla ezip hafif pütürlü kaşıkla versem yemiyor. Mesela bugün yeşil fasulye verdim kendi 4-5 tane yedi. Kaşıkla vereyim dedim öğürdü tükürdü. Ben blw+klasik gitmek istiyorum sonuçta blw yöntemiyle veremeyeceğim besinler olacak yoğurt çorba gibi sulu şeyler. Ne yapmalıyım bi önerisi olan var mı? Alışır mı zamanla