Sevgili anneler emzirerek uyutmayı bıraktıramıyorum.Çok uğraşıyorum uyku saatinde önce yarım saat falan önce emzireyim sonra uykuya kendi dalsın diye yatağa yatıyorum sonra ağlıyor tabi çığlık kıyamet bağarıyor😓Kucağıma alıyorum sakinleşiyor geri koyuyorum bağarıyor falan…artık hali kalmıyor ve uykuya dalıyor😏Düzene sokabilen var mı?Emzirmeden uyutabilen?