Bebegım 4,5 gündür çok hastaydı ve düşmeyen ateşi vardı 4 gün falan ateşliydi 😢çok şükür Allahıma biraz daha iyi fakat atesının düştüğü sabah vücudunda döküntüler meydana geldi ve 1.2 gündür devamlı mız mız ağlıyor ve devamlı uyumak istiyor çok korkuyorum bende doktora goturmelimiyim 😢