Hayırlı kandiller kızlar öncelikle oğlum 5 aylık 1.5 aydın falan günde 1 bazen 2 günde 1 yapıyordu bi kaş gündür günde 2.3.4 kere kaka yapıyır acaba ishal mi anlamdım ki bi hastalığı da şuan görünürde anne sütü alıyor sadece ama bilemedim neden olabilir acaba cuma kontrolleriniz var rutin o zaman gidicem de siz tecrübeli annelere de sormak istedim sizlerden neler ögrendim neler 😍