alimeninannesi Ayse588 bende var ikiside aynı nerdeyse yalnızca 13 de bi takım teknik özellikler değişmiş onlar da önemli. Aynı nerdeyse istediğinizi alın. Sadece 13 te 1 tb özelliği iyi doldur da doldur dolmuyor 😂
Eliferylmzs Ayse588 Bende 12 pro max ten 13 pro max geçtim arada fark var tabikide fazlasıyla güzel. Fiyat olarak biraz uçukta olsa bence değer 😂
Ayse588 ayazasaf 12 pro max ve 13 pro max arasındaki 2 binlik farka değermi açıkcası onu bilemiyorum bende :)
alimeninannesi Ayse588 benim için değer ki aldım. iPhone modellerini karşılaştırın diye apple . Com’dan bakabilirsiniz az buz özellikler değil. Bende biliyorum ama tek tek anlatacağıma siz ordan bakın daha iyi anlarsınız teknolojiye hakimseniz. Ama anlamayana ikiside aynı zaten. ☺️🌸
Dimitrina_kovaceva Ayse588 ben kullanıyorum çok memnunum canım tavsiye ederim. İkisini De tecrübe ettim. Benim önceki tel 12ydi şimdi 13 çıkınca 13e geçtim hangisi dersen tabi ki de son çıkan her zaman en iyisidir
Mervebatu123 Ayse588 ben 12 pro kullaniyorum 13 ben de istiyordum ama cikinca hicbir degisiklik olmadigni gorunce iyiki beklememisim dedim. 13 parasi verceksiniz ama 12 gbi gorunecek hicbir farklilik yok kamera ve batarya disinda. Batarya da cok fazla oyun oynamazsan iki gun cok cok rahat yetiyor..
azra123halime Ayse588 evet 12 pro max çok güzel aslında iphone 6 dan tut 13 e kadr hepsi aynı inan bi özelliği sadece büyüklük renk dış görünüş değişiyor herşeyi aynı 13 ve 12 proların da büyüklüğü genişliği aynı sanırım şık telefon sadece. bunu söyleyebilirim kullanan olarak 😌
Rikaa Ayse588 xs ve 13pro kullaniyorum ikisinden de cok memnunum, biri is biri kisisel telefonum. Cok ilgilenmiyorum ozelliklerini bilmiyorum ama guzel fotograf cekiyor
EtiPetito Ayse588 henüz kullanmıyorum ama dün inceledim 13 gerçekten çok iyi duruyor bendekini değiştirmeyi düşündüm görünce, bence 13 almalısınız
tekboynuzluat Ayse588 ben 12 pro kullanıyorum şuan 13 pro ile aynı fiyat nerdeyse o yüzden 13 alırdım kesin
Tortilla_ Ayse588 Ben normal bir soru sordum. Benim eşim de iPhone 11 aldı ve baya para verdi. Eşime de aynı soruyu sordum. Banane al yada alma paran benim cebime giriyor . Benim sorum 13 bine değecek mi anlamı taşıyordu. Paran var ki soru soruyorsunuz almak icin.
bikerem Urun yorumlari,karsilastirmalar,kullanici oylari ya da bu konuda egitim almis satis danismanlari size daha cok yardimci olacaktir