Merhaba kızlar. Hepimizin bebekleri ev isi kendi ozel isleri derken herseyin pratik ve dogalina ihtiyacimiz oluyor. Mutfakta kullandiginiz pratik onerileriniz var mi?
Mesela ben 4 ya da 5 kilo kiyma alip bi kismini kofte yapip porsiyonluk olarak donduruyorum. Acil durumda hemen yaninda bi kac biber ve soganla kızartıyorum ya da biber patates ve domatesle bol salcali suyla firina veriyorum mis gibi kurtarıyorum öğünü. Kalan kiymayi da salca ve soganla kavurup yine porsiyonluk donduruyorum, kiymali makarna, kiymali yumurta, kiymali herhangi bir yemek icin acil durumda pismesini kavrulmasini beklemiyorum.
Bir de yazin domates biber va ne varsa kizartip ya da yagiyla soganiyla pisirip kazananozluyorum et ya da tavuk sote icin hic dograyayim pisireyim ugrasmiyorum, et tavuk pişiyor ustune kavanozu dokuyorum tuzu bile icinde oluyor mis...
Son olarak da organik sütü kaynatiyorum içine biraz sirke koyuyorum kesiliyor, tuzluyorum, tülbent falan degil bildiğiniz suzgecle suzup biraz bastirip suyunu aliyorum... iste size organik peynir...
Sizler neler yapiyosunuz?