sumeyye_2008 bizde oyleyiz canim ortalikta salgın var sanırım hastaneler bebek cocuk dolu yakınlarımın bebekleride hasta. Dolu dolu öksürük ve burun tıkanikligi var 3 gun hastaneye gittik igne burun temizligi ve hava verdiler. 2 gun evde biz hava burun temizligi yaptık antibiyotik veriyoruz yarın tekrardan kontrolümüz var. iyiye gitmezse hastaneye yatma olasiligida var. Bronşit olmus. Hastaneye gitmediysen hemen git ilerlemeden cok dikkat et burnunu surekli temizle