Ozgegzt Bebeğim 3 aylık .Artık gazını çıkarmaya çalışmıyorum.Arada rahatsız oluyor ama.Gazı çıkarmayı ne zaman bıraktınız.
dontsleppyunhappy Ozgegzt sanırım 4 ayı geçiyordu, yani baktım kendi kendine çıkara biliyor o zaman bıraktım. Yoksa çok gazliydi sorun oluyordu. Bide el alışkanlığı hep çıkartmak zorunda hissediyordum kendimi