Hanımlar oglum 15 gun sinra 1 yasina girecek cok fazla ek gida yemiyor yerse sadece corba oda bir kasenin yarisi kadar yumurta peynir yogirt cok denedim yogurt pekmezledim şekerledim reçel koydum yesin diye yemiyor bebelac mama icyoruz inek sütü icirmek istoyorum ek olarak mama niyetine icebilir mi ki acaba bir zarari olur mu birde kayinvalidemlerin hayvanlari var sütleri oluyor o sekilde inek sütü mü versem marketten mi bilgi verebilirmisiniz