Arzumca344 bir çok mamayı deneyen biri olarak en iyi mama bence çok memnunuz ne gaz sorunu ne kabızlık ne kilo almada bı sorun yaşamadık tavsiye vericek olursam ben bebeğim daha besleyici olsun diyr cicibebeyi blender haznesinden çekip toz haline getiriyorum boş temiz bir mama kabı ayarladım onun içine bitikce koyuyorum ve mama ölçek kaşığıyla her öğünde 2olcek ondan da koyuyorum gayet besleyici ve iyi oluyor herhangibir zararını görmedim 5aydir kullanıyoruz. Bebeğim 11aylik